Regulamin
sklepu obowiazuje od dnia 01.06.2024 I. Postanowienie ogólne Sklep internetowy Pinku Tako (zwany w dalszej części „Sklep”),którego właścicielem jest firma: Pinku Tako SC Katarzyna Kupczak Sebastian Sujak Karol Żaczek 02-777 Warszawa Ul. Szolc-rogozinskiego 11 Nip 9512586522 Regon 527178610 prowadzony jest pod adresem www.pinkutako.com
II. Rejestracja
1. Klient może dokonać rejestracji przy wejściu na stronę główną Sklepu wybierając opcję "Zarejestruj się"
2. W celu utworzenia nowego konta za pomocą opcji „Zarejestruj się” wymagane jest podanie: adresu e-mail oraz utworzenia indywidualnego hasła do profilu.
3. Możliwa jest edycja i uzupełnianie danych profilu.
III. Składanie zamówień
Zamówienia w Sklepie można składać poprzez dodanie produktów do koszyka i uzupełnienie wszelkich wymaganych informacji w procesie składania zamówienia pozwalających na identyfikację klienta oraz odbiorcy towaru.
IV. Realizacja zamówienia
1. Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie pełnego adresu dostawy, oraz danych kontaktowych (imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu).
2. Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty na konto bankowe. Czas realizacji jest różny w zależności od produktu i wynosi do 5 dni roboczych.
3. Czas realizacji zamówienia, to czas od złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki.
4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać złożone zamówienie do 30 minut od złożenia zamówienia w sklepie. Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe przez kontakt pocztą elektroniczną: sklep@pinkutako.pl Po upływie 30 minut anulowanie zamówienia będzie niemożliwe również ze strony pracowników Biura Obsługi Klienta.Ze względu na fakt, że niektóre nasze towary są produkowane na specjalne zamówienie, wprowadzenie zmian w zamówieniu, może być niemożliwe. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w uzasadnionych przypadkach.
6. Do każdego złożonego zamówienia, wystawiany jest paragon na podstawie danych podanych przez klienta podczas składania zamówienia, lub faktura VAT na życzenie klienta. Dokumenty dolaczne beda w formie fizycznej do paczki.
V. Ceny w Sklepie
1. Wszystkie ceny produktów oferowane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie.
2. Ceny produktów nie zawierają kosztów wysyłki.
3. Umowę sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji/złożenia zamówienia, które następuje poprzez wysłanie do Zamawiającego e-maila. Od tej chwili Sprzedawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z warunkami umowy, a Zamawiający do zapłaty ceny i odebrania zamówionego produktu.
VI. Płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
1. Płatność kartą kredytową lub e-przelewem - transakcję realizuje system przelewy24.
2. Płatność przelewem tradycyjnym
VII. Dostawa
1. Czas realizacji zamówienia, to czas od złożenia zamówienia do momentu jego wysyłki. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych. Czas realizacji zamówienia towarów produkowanych na zamówienie to maksymalnie 14 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia na towary, znajdujące się na stanie magazynowym sklepu to od 1 - 5 dni roboczych.
2. Przesyłki dostarcza Poczta Polska (zagranica), Inpost lub Gls.
3. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
4. W przypadku odebrania przesyłki kurierskiej, której zawartość została uszkodzona należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia przesyłki paczkomatowej należy udać się do punktu InPost w terminie 7 dni w celu sporządzenia protokołu szkody.
5. W przypadku gdy towar nie zostanie odebrany przez klienta i zostanie zwrócony do nadawcy przez operatora pocztowego lub kuriera w zależności od wybranego sposobu wysyłki, klient ma 14 dni (od momentu poinformowania go przez Sklep o fakcie, że towar wrócił do nadawcy) na decyzję, czy chce aby ponownie wysłać mu towar na jego koszt, czy też rezygnuje z zakupu. Jeśli klient w ciągu 14 dni nie poinformuje Sklepu mailowo o swojej decyzji, po 14 dniach taką sytuację uznajemy za odstąpienie od umowy sprzedaży i zwrot towaru.
VIII. Reklamacje
1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
2. Zastrzegamy, że finalny produkt może się nieznacznie różnić od przedstawionego na stronie. W związku z różnymi ustawieniami monitorów i wszelkich urządzeń mobilnych, nie jesteśmy w stanie przedstawić dokładnie w 100% gotowego produktu. Wszystkie nasze produkty są wykonywane na zamówienie. Dokładamy wszelkich starań, aby kolory na wizualizacjach produktów były jak najdokladniejsze.
3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci rachunku bądź dowodu sprzedaży, opis reklamacji, to jest określenie wad towaru lub opis niezgodności towaru z umową. Reklamowany towar nie może być brudny oraz musi być kompletny.
4. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu do przesyłki Klient zobowiązany jest dołączyć również protokół uszkodzenia sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności listonosza lub kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.
5. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
IX. Zwrot towaru
Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 30 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Koszt odesłania kupionej rzeczy ponosi kupujący. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Wyłączenia Zwrotowi nie podlegają produkty, które są produkowane na zamówienie klienta. Zgodnie z art 38. ust 3 ustawy o prawach konsumenta. Art. 38 Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
X. Polityka Prywatności
1. Polityka prywatności Sklepu znajduje się pod osobnym linkiem
XI. Usuwanie konta
1. W każdej chwili możesz usunąć swoje konto użytkownika.
2. W celu usunięcia konta użytkownika prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta poprzez wiadomość mailową sklep@pinkutako.pl
XII. Opinie
1. Opinie o produktach zamieszczonych na stronie produktu pochodzą od klientów, którzy zakupili dany produkt. Opinie są zamieszczane przez zalogowanych użytkowników, a Sklep sprawdza czy użytkownik zamieszczający opinię o produkcie faktycznie ten produkt zakupił. Opinie zamieszczone przez osoby, których zakupu nie udało się potwierdzić w systemie Sklepu są przez administrację Sklepu usuwane.
XIII. Pliki cookie
Czym są pliki "cookies"? Pliki "cookies" to małe pliki tekstowe rejestrujące aktywność użytkownika online. Ułatwiają poruszanie się po witrynie oraz podejmowanie rozmaitych działań, ponieważ rozpoznają urządzenie Użytkownika i wyświetlają stronę dopasowaną do jego indywidualnych preferencji. Ich wyłączenie może spowodować błędne działanie strony oraz brak dostępu do niektórych funkcji. Jakiego rodzaju plików "cookie" używamy i w jaki sposób je wykorzystujemy? Sesyjne pliki cookie Pliki cookie pozwalające zapamiętać wybory dokonane przez Użytkownika i używane m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki. Pliki cookie służące do analiz Pliki cookie pozwalające zbierać dane związane ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny, i umożliwiające ulepszanie działania oraz struktury serwisu. Pliki cookie używane do targetowania Pliki cookie zapamiętujące informacje dotyczące korzystania z witryny internetowej, umożliwiające proponowanie użytkownikom promocji i innych informacji dostosowanych do ich preferencji. Usuwanie plików "cookies" Każdy rodzaj przeglądarki oferuje możliwość blokowania i kasowania plików cookie.
XIV. Zmiany regulaminu
Sklep może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach sklepu internetowego. Zmiana staje się skuteczna we wskazanym terminie jednak termin ten nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie internetowej zmienionego Regulaminu. „W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego”.
PRAWA AUTORSKIE © 2024 PINKUTAKO.COM. ALL DESIGNS © BELONG TO THEIR RESPECTIVE OWNERS.